måndag 30 april 2012

fjortisoutfiten

 Tja! Idag kör jag fjortisuotfiten - inte speciellt svårt, men mycket detaljrikt. Leggings, en (gärna uppseendeväckande) BH, brunkräm, iPhone, cider, parfym och hårspray!


 Cider (7,0!!!!), hårspray från Åhléns, dom flesta parfymer är från båten. Ingen specifik båt liksom, håller typ inte koll. Dom ba gabriella amorella isabella och jag ba OK BÅT SOM BÅT.  iPhonen från Teliabutiken. Allt är lika med mitt liv!! <3


 BH från H&M. I love swedish boys-knapp från knapp.nu. Hihi! :))


 Cidern fick jag av en kompis, han köpte ut åt mig :))) Tog några klunkar nu valborg till ära. Kommer att ha SÅ krapula imorgon!!


 iPhone med Justin Bieber! <3 min kärlek.

 Brunkräm är typ viktigt! Kan typ inte gå ut utan det! Så jävla bra uppfinning asså! Om jag går ut utan är det ingen som typ känner igen mig. Alla bara vem är det där och jag bara typ SKÄMS.
 Partybrillor från Konstens natt!



 One night stands rule-knapp från Tammerfors någonstans. Vad fan gjorde jag typ där egentligen? Haha. Minns typ inte asså. Kanske hade tagit typ en cider. Fnizz.

 Hål på leggingsen är viktigt! Alla vill typ se mina ben och som typ skriker visa benen, Dallarn :)))
Och till slut - min väska! Fred Perry! Vet fan inte vem det var men det är typ så himla viktigt med märken liksom! Puss å kram hörni! Love you!

2 kommentarer:

  1. Den här gånger överträffade ni er själva! Men när kommer egentligen en Strindberg-outfit?

    SvaraRadera
  2. Du har en riktigt härlig smak!

    //NinaCatarina
    http://ninacatarina.storedo.com/

    SvaraRadera